Promotiepoule voor JO19-1!

Jesse Cozijnsen (penalty)

22 december 2018 11:00

Het is gelukt!

Via de gewonnen inhaalwedstrijd bij DOVO (het kostte veel moeite om deze wedstrijd ingepland te krijgen), stellen de geelzwarten deelname aan de promotiepoule veilig. Deze promotiepoule wordt bezet door de nummers 1 t/m 3 van alle 8 1e klast poules. Dus 24 teams.

Dit is een flinke opsteker voor het team, omdat er meer tegenstanders van gelijkwaardig niveau zullen zijn. De uitslagen die we in de eerste helft van de competitie nog veel tegen kwamen, zullen ook niet meer zo groot zijn. We zijn erg benieuwd hoe het voorjaar zal verlopen voor deze groep.

DOVO tradt aan in een team met een aantal 17-1 spelers, waardoor het wel goed voetbal liet zien, maar fysiek nog tekort kwam. De ruststand werd al na een half uur bereikt door goals van Jarie en Coen.
    Na de rust viel al snel de 0-3 door Coen, waardoor het verzet bij de tegenstander stopte. Het werd nog wel gevaarlijk bij de dode spelmomenten, maar DOVO had niet de kwaliteit om hier gebruik van te maken. Joost, Jesse (2x) en Coen voerden de score op en Jarie bracht in de slotminuut de eindstand op het bord: 0-8.