Woudenberg JO15-2 - IJsselmeervogels C3

Woudenberg C2, 2e klasse 16

30 oktober 2010 10:00

W.de Greef

Het is een spannende wedstrijd geworden. Kansen over en weer, maar iets meer voor ons, die niet verzilverd werden.
    Net voor rust zette  Niels goed door en passte de bal achter de keeper van de tegenstander. 4 min. na rust kregen wij een penalty, die door Jente cool werd benut.
    Toen gingen de "vogels" met meer inzet spelen. Rowin kreeg in de 50e minuut geel wegens met 2 voeten inkomen.  (En dat mag niet, hé !!)
    Eén minuut later lag de bal in ons doel. Geen man overboord denk je dan, als we dan maar met passie en inzet blijven voetballen. In de 68e minuut counterde de "vogels" en werd de bal toch nog in ons doel geschoten. Al met al een leuke wedstrijd, waarbij wij eigenlijk geen loon naar werken(inzet) kregen.