CJVV B1 - Woudenberg JO17-1

Woudenberg B1, 1e klasse E

30 oktober 2010 13:30

Mourits, J.M.H.

Deze zaterdag is een mooie dag geworden. Ondanks dat het regende konden we terug zien op een geslaagde dag. Woudenberg B1 pakt zijn 8e overwinning en dus de volle 24 punten, de concurentie verliest of speelt gelijk en Woudenberg 1 pakt zijn eerste prijs met eeen periode kampioenschap. Woudenberg B1 speelde tegen CJVV  een moeizame eerste helft zonder daarmee te zeggen dat we minder waren dan CJVV. We konden elkaar wat moeizaam vinden en creeerden daarmee niet al te veel kansen. Toch zijn er ook wel weer mooie dingen te melden zoals het geen kansen weggeven door de achterhoede met het soliede keeperswerk van Kevin, de mooie kans van Youri die op de lat uiteenspatte en de toch ook wel voorkomende combinaties waar net dat laatste nog aan ontbrak. Met een 0-0 stand de rust in. Met wat kleine omzettingen en een wissel werd de tweede helft gestart met een toch wel anders/fanatieker spelend Woudenberg. Er werd wat meer druk gezet op de tegenstander waardoor er toch wat foutjes bij de tegenstander ontstonden. Bij een vrije trap van Joey Kooij was het Bob Kramer die attent was en de terug springende bal alsnog tegen de touwen joeg, 0-1. De rechtsback spelende Manuel Blok die regelmatig opkwam over die rechterkant had eenzelfde soort goal. Na een hele mooie actie van Rick Staal op de achterlijn ontstond een wat rommelige situatie in de 16 van de tegenstander, Manuel hielt het hoofd koel en legde de bal beheerst in het rechterhoekje. De 0-3 kwam van de schoen van Robin Hanna. Hij kreeg de bal uit een uittrap van Kevin die goed oplette en zag dat er een 1 tegen 1 situatie was voorin. Robin schermde de bal uitstekend af en omspeelde de keeper om de 0-3 te scoren. Al met al weer een mooie overwinning en ook zonder tegengoals.