Woudenberg JO15-2 - Hooglanderveen C4

Woudenberg C2, 2e klasse 16

13 november 2010 10:00

E. Kramer

Vandaag zonder Jente en Jorit (afgestaan aan de B.3) moesten we Hooglanderveen C.4 bestrijden. Zij staan tot op vandaag puntloos onderaan.
    Zij kwamen naar Woudenberg om punten te pakken. Dat zag er na 8 minuten ook naar uit, want zij openden de score. 0 - 1
    In  de 21e minuut kregen wij weer een draai om de oren. 0 - 2  !!
    Vlak voor rust kon Martin de stand terugbrengen tot  1 -  2.
    Direkt na de rust scoorde Niels de W. 2 -2. De aansluiting was er dus, maar .. .
    zou dat zo blijven of . . . .  3 minuten later scoorde Nathan met links in de verste hoek van het doel, waardoor de stand in ons voordeel werd omgebogen tot 3 - 2.
    Maar Hooglanderveen had nog wat in petto en kwamen met snelle uitvallen gelijk en zelf op voorsprong. Gelukkig konden wij de moed opbrengen om door te knokken en nog voor het eindsignaal in de 68e minuut de stand gelijk te trekken. 4 - 4. Niels de W. Een erg spannende 2e helft. De punten werden terecht over beide ploegen verdeeld.