ASC Nieuwland C2 - Woudenberg JO15-2

Woudenberg C2, 2e klasse 16

20 november 2010 10:00

S. Körber

Vol goede moed vertrokken we naar Nieuwland. Het begin van de wedstrijd was gelijk opgaand. In de 14 min. scoorde Nieuwland, maar na 5 minuten werd de stand door Youri de Weijer gelijk getrokken.  Enfin, voor rust kregen wij een penalty tegen, die er in ging. Dan is het rust en vol zelfvertrouwen gingen wij de 2e helft in. Echter ........... hadden wij vandaag hrlssd een scheids(met alle respect), die onsinziens, de wedstrijd naar zich toetrok, door altijd voor de thuisclub te fluiten. Ook al werd de overtreding door de tegenstander gemaakt. Ellebogen werden niet gezien en ook andere overtredingen, die door spelers van Nieuwland werden gemaakt, werden weggewoven. In de 37e, 50e, 55e scoorde Nieuwland en sls klap op de vuurpijl in de 62e minuut, jawel weer eenpenalty. Eindstand: 6 - 1.
    Echt een wedstrijd om gauw te vergeten!!