CDW 3 - Woudenberg 5

3961MB
    WIJK BIJ DUURSTEDE
    tel. 0343-577899

Op bezoek in Wijk bij Duurstede sloot Woudenberg 5 het kalenderjaar 2021 af met een 5-3 nederlaag. Al vroeg in de wedstrijd kwam de thuisploeg op een 1-0 voorsprong. Een blessure bij een tegenstander wist het spel tijdelijk stil te leggen. Na de herstart kwam Woudenberg 5 op gelijke hoogte. Een goede bal van Rick van Ginkel werd door Frank Ariëns met buitenkant rechts binnen geschoten, 1-1.

Een aanval aan de rechterkant stelde Angelo Scherpenzeel Jeroen Koudijs in staat om tot een schot te komen. Recht in de handen van de doelman. Voor CDW 3 kwam iemand vrij te staan in de aanval om de 2-1 binnen te tikken. Vlak voor de rust werd de bal niet goed weggewerkt na een genomen hoekschop voor Woudenberg. Joris van den Pol wist het laatste zetje te geven voor de 2-2 tussenstand.

In de tweede helft bracht doelman Micha van der Mijl redding. Het was onduidelijk of de bal over de doellijn was gegaan, maar de scheidsrechter gaf de 3-2 voor de thuisploeg. De 3-3 leek in de maak na een voorzet van Jelte Los. Angelo beroerde de bal met de hand en werd het doelpunt afgekeurd.

De gelijkmaker viel uiteindelijk wel. Na een overtreding op Mark Heshusius werd de vrije trap van Angelo door Jelte binnen gekopt, 3-3. CDW 3 drong meer aan en zag doelpogingen twee keer op de paal gaan en zelfs uitstekend keeperswerk van Micha stond een vierde treffer in de weg.

In de slotfase werd het duel door de thuisspelende ploeg beslist. Een voorzet vanaf links gaf de tegenstander de kans om eerder bij de bal te komen om de 4-3 binnen te schieten. Bij de vijfde goal liet Micha de bal door zijn handen glippen en kon de CDW’er eenvoudig binnen tikken, 5-3. Na een overtreding van Dennis Koudijs wist Micha de toegekende strafschop te keren. Het bleef bij 5-3. Daniël en Tom van Eijk bedankt dat jullie mee konden doen.