GVVV 4 - Woudenberg 5

3905AE
    VEENENDAAL
    tel. 0318-514562

Tijdens het uitduel met GVVV 4 kampte Woudenberg 5 met diverse afwezigen. Marijn Berkel was bereidt om mee te doen en de tweede helft bij zijn eigen team tegen VRC niet te spelen. In de tweede helft sloot Collin van Dijk, eveneens vanaf VRC, om de tweede helft in actie te komen. Fijn dat jullie mee konden doen.

Met een elftal en grensrechter Kevin van Nieuw Amerongen, die we helaas enkele weken missen op het veld wegens een blessure, was de start van de wedstrijd. Woudenberg wist de bal in de ploeg te houden, maar counterde de thuisploeg zich naar de 1-0. Remco Minjon kon twee keer op doel schieten, maar zijn pogingen gingen over.

Aan de andere kant werd een voorzet uiteindelijk binnen geschoten, 2-0. Waar de scheidsrechter overtredingen van de Woudenbergers af floot, was dat voor de tegenstander niet het geval. Bij de 3-0 werd de overtreding op Thijs Gruteke niet geconstateerd en hielp dit niet mee om een grotere achterstand te voorkomen.

De ruststand werd op 4-0 gezet uit een strafschop na een overtreding van Mike Toller. Vlak voor de rust moesten de geel-zwarten met tien man verder. Op het middenveld was er een overtreding van Thijs wat met geel werd bestraft en tien minuten aan de zijkant moest toekijken.

Van de man meer situatie aan de start van de tweede helft wist GVVV 4 te profiteren om de 5-0 binnen te tikken. De problemen stapelden zich op en zag de scheidsrechter een overtreding van Collin, waarbij de verdediger in duel ging met de tegenstander om de bal. De toegekende strafschop werd in eerste instantie gekeerd door doelman Micha van der Mijl. Wegens te vroeg in lopen, gaf de arbiter toestemming om de penalty opnieuw te laten nemen en de 6-0 betekende.

Woudenberg kwam er enkele keren nog aanvallend uit, maar werd dit niet goed uitgespeeld. Een schot van Frank Ariëns was voor de keeper en Joris van den Pol zag zijn kopbal over gaan. In het restant van de wedstrijd moest Micha nog handelend optreden om de score niet verder uit te laten lopen. De laatste treffer voor de thuisploeg werd van randje zestien meter binnen geschoten, 7-0.

Zaterdag 26 maart zal Woudenberg 5 proberen om de rug te rechten voor het uitduel met Musketiers 2. De aftrap in Elst is om 11.30 uur. Onlangs verloren de Woudenbergers met 1-5 de thuiswedstrijd tegen de groen-witten.