VRC E1 - Woudenberg JO11-1

Woudenberg E1 (voorjaar), 1e klasse 30

22 januari 2011 8:45

VRC E1 - Woudenberg E1  1 - 5

De wedstrijd is op verzoek van VRC verplaatst naar donderdagavond. Het beloofde een spannende wedstrijd te worden want VRC was gebrand op een goed resultaat na de nederlaag van vorige week tegen Woudenberg. Niels van de E2 speelde mee ter vervanging van de zieke Jesse. Woudenberg kwam als een komeet uit de startblokken, nog voordat de meegereisde supporters langs de lijn stonden lag de bal al in het doel bij VRC, door een eigen doelpunt 0-1. Door het uitstekende spel van Woudenberg kwam VRC onder grote druk te staan, toch bleeg het oppassen want VRC heeft een goede ploeg die levensgevaarlijk blijft. Uit een erg mooie aanval scoorde Coen de 0-2. Niet veel later bracht Nick met een fraaie actie de stand op 0-3. VRC werd sterker en kreeg ook vaker grotere kansen.Vlak voor rust kwam de 1-3 op het scorebord, dit was ook de ruststand. In de rust viel er niet zoveel te zeggen, vooral zo blijven voetballen. Vanwege de kou begonnen we snel aan de tweede helft. Ook in de tweede helft probeerde VRC de wedstrijd in hun voordeel om te zetten. Beide ploegen speelden goed voetbal, de supporters langs de kant genoten van het goede spel van beide ploegen. Er waren veel kansen voor beide ploegen, mede door goed verdedigen en keeperswerk bleef het lang 1-3. Een goed opgezette aanval werd goed afgerond door Thijs 1-4. Nadat er een aantal grote kansen niet werden benut was het Joost die met het puntje van zijn tenen de bal langs de keeper van VRC kon werken, dit na goed werk van Nick 1-5. Dit was tevens de eindstand. Jongens een erg goede wedstrijd met een mooie uitslag. Proberen deze vorm vast te houden.