Woudenberg JO11-2 - Bilt De E3

Bilt De E3

Woudenberg E2 (voorjaar), 2e klasse 49

5 februari 2011 10:00

De thuiswedstrijd tegen de Bilt E3 door de ogen van de tegenstander:

De eerste wedstrijd in de nieuwe voorjaarscompetitie tegen Woudenberg E2 is een feit. Woudenberg uit is altijd een lastige tegenstander en dat is nu niet anders gebleken. Ook de scheidsrechter, waar we al eerder een meningsverschil mee hadden, was weer van de partij.
    Toch leek het na aanvang van de winderige partij dat het deze keer helemaal ging lukken. Fijn samenspel zorgde ervoor dat we Woudenberg tegen de wind in terugdrukten naar hun eigen strafschopgebied. Steeds vaker hadden de fysiek sterke jongens van Woudenberg het nakijken. Na ongeveer 10 minuten spelen werd het overwicht beloond met een mooi doelpunt uit een vrije trap. Na deze treffer raakten we het initiatief kwijt waardoor de tegenstander steeds meer kansen kreeg. Voor rust werd dan ook de gelijkmaker gescoord.
    In de tweede helft met de wind mee werd het helaas niet beter. Sterker nog, Woudenberg breidde hun voorsprong al snel uit naar 4-1. Voor het eerst dit seizoen moest alles uit de kast om hier niet met grote cijfers aan de kant gezet te gaan worden. En gelukkig was er nog kracht om er een echte wedtrijd van te maken. Uiteindelijk gingen we met een goed gevoel en een punt naar huis. Eindstand 4-4.
    Heel goed gewerkt en weer getoond dat er veel veerkracht in het team zit