Woudenberg MO15-1 - SCH'44 MC1

Anne 1x

Nicole 1 x

Storm speelt de MC 1 danig parten

In stormachtig weer voetballen is niet de favoriete bezigheid van Woudenbergse meiden.Tegen een beter spelende tegenstander SCH ’44 uit Harmelen kwamen de Woudenbergse meiden te kort, de speelsters van SCH ’44 waren iets sneller in de balaanname en vonden elkaar makkelijker in de vele aanvallen. In de eerste 15 minuten had Woudenberg wel een veldoverwicht ondanks de wind tegen. Na 20 minuten wist SCH ’44 als eerste te scoren. Dit gaf ze duidelijk moed en wisten kort daarna ook de 2-0 te scoren. Woudenberg had enkele goede kansen om tegen te scoren. Kort voor de pauze scoorde Ramona met een prima afstandschot wat net onder de lat in het doel plofte. Na een doorbraak van Emily lag de gelijkmaker in de lucht maar op het laatste moment werd ze door een tegenstandster uit balans gebracht, de scheidstrechter vond het niet ernstig genoeg voor een strafschop.

In de 2e helft wist Woudenberg geen voordeel te behalen uit het voordeel dat ze hadden met de wind in de rug.

SCH ’44 wist zelfs uit te lopen naar een 4-1 voorsprong. Anne wist na goed doorzetten de stand 2-4 iets dragelijker te maken. Na de 2-5 was de wedstrijd eigenlijk wel gespeeld ondanks dat Woudenberg nog een doelpuntje meepikte. Uiteindelijk een verdiende overwinning van SCH ’44 mede doordat de Woudenbergse meiden niet hun beste wedstrijd speelde.

Verslag: Gerard van Hal