Woudenberg JO17-1 - Houten B2

Woudenberg B1 - Houten B2 1-3

Woudenberg verliest van
    zichzelf.
    Het moest er eens van komen en afgelopen zaterdag was het dan helaas zover. Een 1-3 verlies tegen Houten B2 is een feit. Gelukkig hebben we het verlies aan onszelf te danken door toch wel heel knullig 2 doelpunten weg te geven. In de eerste helft kwamen we op voorsprong door een goal van Rick na een goede uittrap van Kevin. Niks aan het handje dus, alhoewel het toch weer moeizaam ging in die eerste helft. Zoals wel vaker was het onrustig in balbezit en kregen we het niet voor elkaar om de ruimtes te zoeken voor de broodnodige rust in het elftal. Voor rust kwam Houten terug tot 1-1 door een inschattingsfout (en daar laten we het dan maar bij). Na rust een heel fris en goed spelen Woudenberg met mooie aanvallen en kansen maar helaas niet benut. Tja en dan krijg je een tweede goal tegen door een inschattingsfout (ook hier zullen we het bij laten) en kom je op achterstand. Dat is even schrikken want dat zijn we niet gewend. Alles wordt er aan gedaan om die achterstand weer weg te werken en daarbij wordt ook risico genomen. Helaas wist Houten uit één van deze momenten hun eerste eigen opgezette goal te maken waardoor de eindstand 1-3 werd. Grote teleurstelling bij de jongens omdat de ongeslagen status verdwenen is, maar vol goede moed om het kampioenschap binnen te halen.