Woudenberg JO15-2 - IJsselmeervogels C2

Woudenberg C2 (voorjaar), 2e klasse 28

22 januari 2011

E. Kramer

IJsselmeervogels C.2, voorwaar een goede tegenstander.
    In de 7 min. werd er een doelpunt door IJsselmeervogels gemaakt. De grensrechter vlagde voor buitenspel. De scheids keurde de treffer goed, ondanks de samenspraak met de grensrechter.
    Even later een schot op de paal. De bal kaatste het veld in recht in de handen van onze keeper. Na 23 min. 0 - 2 voor IJsselmeervogels.
    Direkt na rust in de 33e min. scoorde Niels een mooi doelpunt. De aansluiting was er, maar hoe verder. In de 47e min scoorde IJsselm.vogels.
    Maar in de 52e min. na goed samenspel met Jordy scoorde Niels de 2 - 3.
    In de slotfase van de wedstrijd scoorde IJsselm.vogels in de 65e en 67e minuut nog een keer. Eindstand: 2 - 5.
    We hebben goed gespeeld, maar als je verlies van de C.2 van IJsselmeervogels is dat geen schande.