GVVV E2 - Woudenberg JO11-2

GVVV E2

Woudenberg E2 (voorjaar), 2e klasse 49

5 maart 2011 11:00

De laatste competitiewedstrijd thuis tegen DOSC ging kansloos verloren. Een totale off-day voor het hele team. En een terechte  0-6 nederlaag. Vandaag, drie weken later, dan eindelijk de kans voor de E2 om zich te revancheren. En dat doen de jongens. Uit bij GVVV wordt een dikverdiende 1-4 overwinning behaald.

Bijna alles wat de vorige keer mis ging, gaat vandaag goed. Alle negen spelers laten vandaag zien wat ze in huis hebben. En dan speelt de E2 als een geoliede machine. Het eerste kwartier is de wedstrijd nog redelijk in evenwicht. Na een minuut of tien opent Niels Vermeulen de score met een fraaie afstandspegel. GVVV E2, een sympathieke ploeg met een mix aan jonge technische eerstejaars E-pupillen en wat sterkere tweedejaars, komt terug en maakt al snel gelijk. Daarna kan het beide kanten op. GVVV komt nog een keer gevaarlijk door en raakt de paal. Dat is dan ook zo'n beetje het laatste wapenfeit van de Veenendalers. Kort voor rust raakt Niels de lat en fluit de scheidsrechter snel af voordat we de 2-1 kunnen binnenschieten. Na rust doet Woudenberg er nog even een schepje bij. Het middenveld draait goed. Danny en Stefan staan verdedigend goed opgesteld en schakelen aanvallend steeds in. Achterin geven Daan en Charley hun tegenstander geen centimeter. Ook opbouwend dragen zij hun steentje bij. Bram Theunissen is overal. Hij loopt vandaag de halve marathon. Woudenberg is de tweede helft op alle fronten beter. Het wachten is dan ook op de doelpunten. En die vallen. Drie in getal. Loek en Luuk verzorgen de produktie. En Jordy houdt zijn hok de tweede helft netjes schoon. Het wordt dus 1-4. Een mooie overwinning.