Woudenberg MO15-1 - Zwaluwen Utrecht 11 MC1

Esther Tolsma 1x

Laura van Boom 2 x

Mooie overwinning voor MC1

Na 2 weken niet te hebben gespeeld vandaag tegen een op papier goede tegenstander. Om in de competitie mee te blijven doen om de bovenste plaats moest er gewonnen worden.

Op het kunstgras begonnen de Woudenbergse meisjes met goed samenspel, vooral Esther Tolsma en Laura van Boom waren in goede doen en wisten met mooie combinaties veel druk op het doel van Zwaluwen te bewerkstelligen.

Na 15 minuten resulteerde dit in het eerste doelpunt , Esther Tolsma wist na een moooie actie keurig het doel te vinden. Het ging steeds beter lopen en kort daarna viel de 2-0 en 3-0.

Zwaluwen wist in een scrimitsch waarbij de bal wel tot vijf keer toe uit het Woudenbergse doel werd gehouden toch nog te scoren.

Woudenberg was hiermee niet van zijn stuk gebracht en wist zelfs voor de rust nog 2 x  te scoren door 2 prima doelpunten van Ramona Sturkenboom .

Na de rust werden er wat omzettingen in de Woudenbergse ploeg doorgevoerd en ontstond er wat minder gevaar voor het doel van Zwaluwen. Laura van Boom wist haar goede wedstrijd af te sluiten met een prima doelpunt.

Verslag: Gerard van Hal