CDW 5 - Woudenberg 5

3961MB
    WIJK BIJ DUURSTEDE
    tel. 0343-577899

Na de 0-2 nederlaag tegen DOVO 5 bracht Woudenberg 5 een bezoek aan CDW 5. De thuisploeg bleek vandaag een stuk feller in de duels te gaan, waarbij de uitspelende ploeg te kort kwam. Desondanks was er een lange tijd nog een 0-0 tussenstand.

In het tweede deel van de eerste helft volgden er doelpunten voor CDW 5. Vanaf de linkerkant werd een voorzet binnen geschoten, 1-0. Tien minuten later was er een counter waar men van profiteerde, 0-2. Vlak voor het rustsignaal werd de stand nog op 3-0 gezet en kon de tegenstander binnen schieten.

In de tweede helft werd CDW 5 niet echt gevaarlijk meer. Ronald probeerde het nog met afstandsschoten maar bij de eerste inzet tikte de doelman over en het andere schot ging over.

CDW 5 kwam na een uur spelen op 4-0. Wederom vlak voor tijd viel de vijfde treffer. Na een overtreding van Dennis volgde er een vrije trap. Deze werd breed gelegd en werd het schot, via een voet van Collin, van richting veranderd, 5-0.

Ook dit keer, net als tegen DOVO 5 (0-2 verlies), lukte het Woudenberg 5 niet om zelf tot scoren te komen. Dat zal dan hopelijk weer gaan gebeuren tijdens de uitontmoeting met lijstaanvoerder Odijk 2 op zaterdag 26 november om 12:00 uur.