Woudenberg 5 - Odijk 2

3931XM
    WOUDENBERG
    tel. 033-2862259

Eerder dit seizoen in Odijk wist Woudenberg 5 een goede wedstrijd neer te zetten. Echter werd een 1-3 voorsprong in de slotfase uit handen gegeven. Het duel eindigde in november in 3-3. Het zit de Woudenbergse formatie in de tweede seizoenshelft niet mee. Mede door diverse blessures mist het team een aantal spelers, waarna er enkele invallers geregeld werden om met voldoende man aan de aftrap te staan.

Doelman Micha van der Mijl was afwezig, maar vonden we in Mattieu een andere doelman. Het eerste gevaar van de wedstrijd was voor Odijk 2. Allereerst ging een schot op de paal, maar de rebound werd wel binnen geschoten, 0-1.

Aan de andere kant raakte Frank Ariëns de paal. Een tijdelijke onderbreking volgde aangezien de sproeiers aan gingen. Achteraf bleek dat eigenlijk het hoofdveld, waar het 1e elftal uit kwam tegen Otterlo (6-0 winst), gesproeid zou worden en was er iets verkeerd ingesteld.

In het restant van de eerste helft was een voorzet van Wesley van Ginkel op Jelte Los. De kopbal ging in de handen van de doelman. Na een hoekschop had Marijn Berkel de bal klaar liggen om terug te leggen op Sander Willekes, maar ging het lederen projectiel over de achterlijn.

Al vlot in het tweede bedrijf werd de stand op gelijke hoogte gebracht. Invaller Christiaan van der Mark kreeg de bal ingespeeld en probeerde Frank in te spelen. Dat lukte in eerste instantie niet, want de bal kwam tussen een speler van Odijk en Frank te liggen. Uiteindelijk wist Frank de bal mee te nemen en in de rechterhoek raak te schieten, 1-1.

De uitspelende ploeg werd niet gevaarlijk. Frank probeerde van afstand een poging te doen, maar de keeper stond op de juiste plaats. In het vervolg van de wedstrijd bleef het gelijk opgaand en eindigde het duel in een gelijkspel. Na vier nederlagen op rij wist Woudenberg 5 één punt te pakken.