Woudenberg JO11-1 - VRC E1

Woudenberg E1 (voorjaar), 1e klasse 30

12 maart 2011 10:00

Woudenberg E1  -  VRC E1  0 - 5

Vandaag de thuiswedstrijd tegen VRC. Na de winst voor Woudenberg in de 3 vorige ontmoetingen was VRC natuurlijk gebrand op een goed resultaat. Woudenberg was gewaarschuwd. Vanaf minuut 1 was het duidelijk dat VRC gekomen was om te winnen, ze zetten Woudenberg gelijk goed onder druk. Ook het veldspel was beter bij VRC waardoor Woudenberg niets anders kon doen dan achter de feiten aanlopen. Al snel kwam VRC op voorsprong,0-1. Voor rust werd het ook nog 0-2 en 0-3. In de rust geprobeerd Woudenberg weer op de rails te krijgen. Helaas zat dat er voor Woudenberg deze wedstrijd niet in. Wat de jongens ook probeerden, steeds was VRC de bovenliggende partij. Op een paar kleine kansjes na viel er voor Woudenberg vandaag niets te halen. VRC liep uit naar een zeer verdiende 0-5. VRC, jongens jullie hebben klasse gevoetbald. Woudenberg, jongens het zat er vandaag niet in volgende week beter.