Woudenberg JO11-2 - Jonathan E2

19 maart 2011 10:00

J. Kok

Opnieuw sterke pot Woudenberg E2

De voorjaarscompetitie voor de E2 is halfweg. Met name de eerste wedstrijden van deze competitie waren de resultaten en het spel wisselvallig. De laatste wedstrijden zijn duidelijk constanter. Het voetbal is goed en de punten stromen binnen.

Vandaag staat de thuiswedstrijd tegen de nr. 2 uit competitie, Jonathan, op het programma. Jonathan heeft alleen verloren van koploper DOSC, verder hebben ze alles gewonnen. Vorige week zelfs met 9-1. De ploeg uit Zeist komt dan ook met vertrouwen naar Sportpark De Grift. Toch is het Woudenberg dat gelijk het initiatief neemt. Binnen vijf minuten krijgt het een handvol kansen. Bram Theunissen schiet er één hiervan binnen. Even later verdubbelt Luuk de Kruif de score. Hierna doet Jonathan wat terug. Uit een corner wordt de 2-1 binnengekopt. Nog voor rust brengt Loek Radstaake de marge weer op twee. In de pauze houdt de trainer van Jonathan een donderspeech. Dat helpt. De ploeg start de tweede helft fel. Woudenberg komt onder druk en Jordy Kok moet enkele keren handelend optreden. Na een paar spannende momenten voor het doel van Woudenberg herpakt de E2 zich. Loek scoort zijn tweede en daarmee is de druk van de ketel. Ook Stefan van Dieten doet een duit in het zakje, hij denkt de 5-1 binnen te schieten. De uitstekend fluitende leidsman Jeroen Kok had echter afgefloten voor een blessuregeval. Hierna weten beide ploegen nog eenmaal het net te vinden. Woudenberg wint met 5-2. Maar de trainer van Jonathan verzekert ons dat we volgende week, als we weer tegen hun moeten spelen, in Zeist een strijdbaar Jonathan kunnen verwachten. Als Woudenberg het spel van de laatste weken weet voort te zetten, moet ook in de uitwedstrijd een goed resultaat behaald kunnen worden.