Roda 46 B2 - Woudenberg JO17-1

Woudenberg B1, 1e klasse E

19 maart 2011 10:30

Rotscheid, E.

Het is al weer een tijdje geleden dat er een berichtje van de B1 is gekomen. De laatste wedstrijd waarvan bericht is gegeven is tegen Houten B2 geweest. Dat was dan wel het eerste verlies van Woudenberg dit seizoen maar niet de reden waarom er geen stukjes meer kwamen, gewoon drukte, geen tijd, enz.. Na die verloren wedstrijd tegen Houten zijn er bijna elke week 2 wedstrijden geweest. Uit tegen Hooglanderveen (verloren), uit tegen Hoogland(gewonnen), beker wedstrijd tegen SO Soest (verloren), uit tegen DOVO (gewonnen), thuis tegen Quick (gelijk), uit tegen VRC (gewonnen), thuis tegen Spakenburg (gewonnen) en uit tegen Roda (gewonnen). 8 Competitie wedstrijden gespeeld en 1 bekerwedstrijd in 5 weken. Helaas uit de beker en na de ongeslagen reeks tot aan Houten zou je zeggen van de laatste 8 competite wedstrijden (2x verloren, 1x gelijk en 5x gewonnen) dat het iets minder gaat. Voetballend is dat misschien ook wel een beetje zo maar we compenseren dat wel met hard werken en we zijn druk bezig het voetballend vermogen ook weer terug te krijgen. Maar zeg nu eerlijk 19 wedstrijden gespeeld, 2 verloren, 1 gelijk en 16 gewonnen is toch geen misselijk lijstje.
    Een kleine kritische noot voor dit elftal is dat het eigenwijzigheids niveau redelijk hoog ligt waardor het lastig is om sommige zaken duidelijk te maken. Maar bovenal is dit een elftal waar zeer veel voetballend vermogen in zit wat elke wedstrijd goed en met plezier wil voetballen. De laatste twee wedstrijden zien we dan ook gelukkig weer dat het combinatie voetbal langzamerhand terug begint te komen, lekker dat balletje weer rond laten gaan om zo je kansen te creëren. Jazeker het mag nog een paar tempo's omhoog maar het belangrijkste is dat het weer begint te komen. We spelen de komende 4 competitie wedstrijden thuis en hopen dat deze voetbaldieren een paar mooie wedstrijden laten zien aan allen die komen kijken. Helaas moeten we dit doen zonder onze aanvoerder en keeperd Kevin omdat hij een middenhands beentje heeft gebroken, hopelijk kan je snel weer aansluiten Kevin. Gelukkig hebben we Dennis die gelijk z'n eigen aanmeldde om de taak van sluitpost over te nemen en daar zijn we zeer blij mee. Ik zou willen zeggen tegen iedereen: kom kijken naar die B1 want het zou kunnen gebeuren dat..................................................................................................................!!!