Woudenberg JO15-2 - IJsselmeervogels C3

Woudenberg C2 (voorjaar), 2e klasse 28

2 april 2011 11:15

E.Kramer

Normaal gesproken spelen wij onze wedstrijden thuis om 10.00 uur.

Vandaag moesten we om 11.15 uur spelen!!  En, jawel op het hoofdveld.

Dat moet inspiratie geven voor een goede wedstrijd voor iedere speler en ook voor de technische staf. Johnno had zich ziek gemeld via de tam tam.

Dus moest de opstelling kort voor tijd worden aangepast.

Daar zijn we wel uitgekomen. Met prachtig weer werd afgetrapt en we moesten even onze draai vinden. Het begin was wat nerveus, maar na het 1e doelpunt in de 10e minuut ging het steeds beter. Er werd hard gewerkt door iedereen, zowel individueel en als team.

Een kleine domper in de 22ste minuut scoorde IJsselmeervogels in duidelijke buitenspel positie. Voor rust in de 27 minuut kwamen wij weer op voorsprong door Joeri van Appeldoorn. Door zijn inzet gebeurt en altijd wel iets positiefs in het veld. Hij viel kort daarvoor in voor Nathan die vervangen moest worden omdat de zool los kwam van zijn schoen en dat speelt heel vervelend.

Er kwamen wel reserve schoenen van Bart de Vries(D.2) voor Nathan, maar gezien het spelbeeld werd er niet gewisseld.

Vandaag wilde iedereen voor de 3 punten gaan, omdat we nu weleens van die laatste plaats af wilden komen.

Ook de 2e helft bleef spannend, waarbij wij toch wel de betere ploeg waren.

In de 60 ste minuut kwam de bevrijdende treffer van Niels.

Wij kregen nog wel kansen, maar die werden niet benut.

Volgende week stropen wij weer de mouwen op voor een goed resultaat tegen Hooglanderveen.