Hooglanderveen C2 - Woudenberg JO15-2

Woudenberg C2 (voorjaar), 2e klasse 28

9 april 2011 15:15

Scheids van Hoogl.veen

Wij waren in de winning mood na de mooie uitslag tegen IJsselmeervogels C.3.  Hooglanderveen stond op de laatste plaats met 1 punt en wilden beslist niet als laatste in de competitie eindigen.  Zij dachten dus er het hunne van en hadden 2 à 3 hulpkrachten van hun C.1 "geleend", waardoor het geen eerlijke wedstrijd werd.

De coach van de tp riep op een gegeven moment een speler om gewisseld te worden, toen vroeg die speler: Bedoel je mij? De coach zei: ja jij, je bent toch .. ........... en noemde een naam (Dus hij kende de speler niet eens).

Na de wedstrijd zagen wij de 3 C.1 spelers in andere gesponsorde kleding naar huis gaan.          Ieder mag er het zijne van denken en vinden !!!!