Woudenberg JO9-3 - SVF F2

Anoniem (schot)

Woudenberg F3, Groep 2 094

3 september 2011 10:00

Geheel in het nieuw gestoken door Bert en Annelies van Ravenhorst gingen we eerst op de foto voor alle papa's en mama's. De echte foto voor de krant zal tijdens de eerst volgende thuiswedstrijd worden genomen.
    Hierna begonnen we aan onze eerste echte wedstrijd voor de beker tegen SVF F2 uit Cothen. Bij onze tegenstander liepen kinderen die vorig jaar ook al in de F pupillen hadden gevoetbald en sommige waren al twee koppen groter.
    We begonnen goed aan de wedstrijd met Niels op de goal, na enkele mooie reddingen moest hij toch de bal uit het doel halen. SVF scoorde mooi uit een corner.  We bleven goed voetballen en na een aantal mooie acties scoorde Milan met een bekeken afstandschot de 1-1. Hierna gingen onze jongens op zoek naar de tweede goal en niet lang hierna scoorde Tijs de 2-1. Gelukkig was het snel rust want in de volle zon hadden onze jongens wel wat te drinken verdiend. Helaas scoorde na rust SVF snel de 2-2 en bleef het lang spannend. Totdat Bjorn vlak voor tijd na een knappe actie de 3-2 binnen schoot. De scheidsrechter floot voor het einde en de eerste winst was binnen. Enorm goed gespeeld en mooi gewonnen!!. Volgende week voor de competie uit naar UVV F6 in Utrecht.