FC Driebergen F10 - Woudenberg JO8-2

FC Driebergen F10

Woudenberg F7 (najaar), 7e klasse 40

17 september 2011 10:45

Afgelopen zaterdag was onze eerste uitwedstrijd in Driebergen tegen de gelijknamige F10. We waren met zijn achten. Sem en Gerran waren door ziekte en blessures afwezig. Vanuit de mini's werden we versterkt door Tom Keijser. De eerste helft ging aardig gelijk op en Driebergen kwam op voorsprong. Lang duurde deze voorsprong niet want Sam schoot met een mooi schot Woudenberg op 1-1. We hadden vervolgens heel veel kansen voor Tom & Tom en Kayleigh en Denise en natuurlijk onze Bjarne. De bal ging er steeds net niet in, jammer. Ook Tybo heeft weer vele kilometers afgelopen en veel werk verricht. Helaas scoorde onze tegenstander nog wel 3 keer ondanks het goede keeperswerk van Thijs. Geeft niks, volgende week gaan we er weer vol goede moed tegen aan en gaan we misschien weer winnen. Ik kan er volgende week helaas niet bij zijn maar de moeder van Kayleigh (Carola) zal het leiderschap op zich nemen in de uitwedstrijd om 11.45 uur bij Jonathan (Zeist).
    Veel succes! Groetjes, Gert