Woudenberg JO9-3 - Bilt De F6

Anoniem (vrije trap)

Woudenberg F3 (najaar), 4e klasse 21

1 oktober 2011 10:00

Om 10.00 uur moesten we het opnemen tegen de Bilt F6. Op het e-veld hadden zich in het heerlijke zonnetje veel supporters gemeld om onze jongens aan te moedigen. We begonnen de wedstrijd goed echter onze tegenstander had een aantal grote jongens voorin lopen waar onze verdedigers in het begin nogal tegen op keken. De Bilt kwam dan ook op een 1-0 voorsprong, onze jongens bleven goed voetballen maar toch kwam de Bilt voor rust nog op 2-0. Na rust kwam de Bilt er niet meer aan te pas, Quinn onze keeper had een paar mooie reddingen en onze verdedigers Roan, Sem en Kyan zaten bovenop hun tegenstander. Bijna iedere bal werd afgepakt. Na 5 minuten scoorde Tijs de aansluittreffer, hij vierde dit alsof de Champions League gewonnen was. Alle ouders en supporters begonnen onze jongens luid aan te moedigen en na een mooie pass van Niels scoorde Bjorn de 2-2. Het leek wel of het eerste kampioen was geworden zo hard werd er gejuichd. Chris speelde zich vlak voor tijd goed vrij maar kreeg de bal er net niet in door een goede redding van de keeper. Toen wij ons eigenlijk al hadden neergelegd met een gelijkspel kregen we, na een overtreding, een vrije trap net buiten het strafschopgebied. Hoewel Milan al was gewisseld mocht hij toch de vrije trap nemen, het publiek werd doodstil en Milan nam een aanloop..........perfect schoot hij de bal in de bovenhoek. Alle supporters waren door het dolle heen en stonden op de banken. Niet lang daarna floot onze scheidsrechter Jos de wedstrijd af, 3-2 gewonnen. Wat een wedstrijd!!!!