Woudenberg JO8-2 - FC Driebergen F14

FC Driebergen F14

Woudenberg F7 (najaar), 7e klasse 40

8 oktober 2011 9:00

Afgelopen zaterdag moesten we thuis tegen Driebergen F14. Zij stonden onderaan dus dit kon een mooie dag worden. En dat werd het ook deze zaterdag. Tybo was de grote man vandaag, hij scoorde 4 hele mooie doelpunten. Doorgaan zo Tybo! Ook Bjarne was goed op dreef, hij scoorde met een mooi afstandsschot een schitterend doelpunt. Sem keepte de eerste helft en had heel weinig te doen en hield de nul, het was een makkie de eerste helft voor Sem. In de eerste helft scoorde Tom ook weer zijn doelpunt en hij ging net als vorige week de tweede helft keepen. Thijs was zoals vanouds goed op dreef en scoorde ook bijna. Natuurlijk moeten we ook niet onze girlpower vergeten. Denise en Kayleigh waren goed op dreef en ze scoorden beide 2 mooie doelpunten. Sam was ook over het hele veld te vinden vandaag en scoorde bijna via een afstandsschot. Komende zaterdag moeten we uit tegen de nummer 2 DVSU in Utrecht spelen. Iedereen moet dus goed gaan meeverdedigen anders gaan we verliezen.

Groetjes,
    Gert