Doelpunten!

3 september 2016 10:30

Speler 6e

Zaterdag 3 september

De tweede bekerwedstrijd stond vandaag op het programma. Een thuiswedstrijd tegen ASC Nieuwland JO13-3.
    Een paar weken geleden hebben de jongens geoefend tegen het JO13-2 team van die club en dat leverde al veel doelpunten op, dat beloofde wat voor vandaag.

De bank was gevuld met Floris, Jill en Bjarne van JO12-1 en Sam K. deed helaas niet mee in verband met een liesblessure.
    Yorick en Jeffrey hadden hun hulptroepen uit het zesde aangeroepen om te fluiten en de verzorging op zich te nemen, bedankt mannen!

We speelden op het mooie hoofdveld en terwijl de ouders zich tegoed deden aan een lekker bakje koffie, begonnen de jongens op het veld met hun aanval.
    Al in de derde minuut scoorde Jesse met een mooie lob. Hierna scoorde Lars al snel de 2-0.
    Maar ook Nieuwland wist het doel te vinden en passeerde Tom, 2-1.
    Nadat Jesse net buiten de 16 meter onderuit was gehaald, mocht Thomas een vrije trap nemen. Een heel mooi schot dat met een boog over de muur zo het doel in ging.
    Ook Jesse zelf wist nog een keer te scoren met een mooi schot vanaf de linkerkant.
    Nadat Thomas nog een keer een vrije trap mocht nemen, die helaas op de lat kwam, stond het dus met rust 4-1.

Na rust gingen we lekker door met scoren.
    Chris maakte al snel de 5-1 en nadat de keeper van Nieuwland een balletje van Lars niet helemaal goed stopte stond het 6-1. Thomas speelde wat jongens uit en scoorde hierna de 7-1. Vanaf de zijkant gaf Sem een mooie voorzet op Ryan die hem er in schoot. Helaas was er gevlagd voor buiten spel, dus dit doelpunt werd afgekeurd.
    Hierna scoorde Sem zelf 2x en kon Ryan na een mooie kapbeweging toch nog wel zelf scoren en dat bracht de eindstand op 10-1.

Goed gedaan jongens en Jill!
    Een  mooie overwining met lekker veel doelpunten, goed voor het doelsaldo in de beker. Volgende bekerwedstrijd is op 22 oktober.

Nu mag de competitie beginnen!

(de doelpunten van Jesse staan voorlopig even op Tom zijn naam, Jesse zit nog niet in het systeem. Zodra dat gefixt is, gaan ze bij Tom er weer vanaf)