Bekerwedstrijd tegen Valleivogels

Onder 13, JO13-1, Groep 2 02

22 februari 2017 19:00

Rowald Pul

Woensdagavond mochten onze jongens in de stromende regen aantreden tegen onze buren, de Valleivogels, voor een bekerwedstrijd.
    Veel paraplu's langs de kant en het vriendenteam van Yorick en Jeffrey in de dug-out voor de support.
    Zodra de aftap was geweest begon het nog harder te regenen, maar dat deerde onze bikkels helemaal niet.
    Vol inzet gingen ze de wedstrijd spelen, de aanval liep goed en er werd goed verdedigd, het meeste balbezit was dan ook voor onze jongens.
    De doelpunten gingen er lekker in en met rust was de stand 4-0.
    Na een korte pauze maar snel weer verder in de regen. Er werd een paar keer van afstand op de lat geschoten en ook de mooie vrije trap van Lars ging helaas door de keeper net naast.
    Toch wisten we weer 2x te scoren en nadat Tom eerst een mooie vrije trap eruit had weten te houden, viel kort daarna toch het enige doelpunt voor de Valleivogels.
    De eindstand was 6-1. We zijn door naar de volgende ronde van de beker!
    Ondanks de regen was vooral de eerste helft leuk om naar te kijken, goed voetbal, en mooie goals.
    Een groot bedankje voor de scheids en vlaggers die in dit barre weer toch weer hun best gedaan hebben!