Zaterdag: Woudenberg 1 - WV-HEDW

18 oktober 2019 20:15

Zaterdag komt een oude bekende naar Woudenberg. Het Amsterdamse WV-HEDW is in het verleden vaker onze tegenstander geweest. Kan Woudenberg de ingezette lijn voortzetten?

De overwinning van afgelopen zaterdag smaakt naar meer. Woudenberg speelde in en tegen De Bilt een degelijke wedstrijd en pakte meer dan verdiend de eerste 3 punten van dit seizoen in de eerste klasse West 1A.

Met een vrijwel geheel fitte selectie wordt er deze week toegewerkt naar zaterdag. David is op de weg terug. Alleen Miguel ontbreekt nog op het trainingsveld. Daarnaast is Dennis Heshusius, onze assistent trainer, nog steeds herstellende van een hersensschudding. Rob Gijsbersten is daaroor al enige tijd de assitent van Jeroen.

Zijn jullie ook benieuwd of onze mannen de verdere opmars op de ranglijst een vervolg kunnen geven? Kom dan naar ons prachtige Sporpark waar om 14.30 uur wordt afgetrapt. We hebben er alle vertrouwen in.

Lees meer over:
    1e 1e klasse Woudenberg