Dinsdag 19.15 uur Woudenberg 1 thuis tegen GRC '14

9 mei 2022 17:15

Morgenavond speelt het eerste van Woudenberg op Sportpark De Grift een cruciale wedstrijd tegen GRC '14 uit Giessen. Wint Woudenberg, net als uit (0-3) eindelijk weer eens? Dan kan een grote stap op de ranglijst gemaakt worden.

Afgelopen zaterdag verloor Woudenberg uit bij LRC. De eerste helft was de ploeg uit Leerdam, die eindelijk weer compleet was, de bovenliggende partij. Het was dankzij kunst en vliegwerk en een uitstekend keepende Miguel Makonga dat het slechts 1-0 was. Uit een corner kopte de aanvoerder van LRC de bal tegen de touwen.

De 2e helft was Woudenberg meer aan de bal en werden diverse kansen gecreëerd. Schoten van Joost de Vries en een kopbal van Nick van Raaij werden alle gekeerd door de uistekende keeper van LRC. Aan het eind kreeg LRC diverse kansen omdat Woudenberg risico moest nemen. Opnieuw was het de uitblinkende Miguel die de ploeg in de wedstrijd hield. Helaas bleef het 1-0.

Morgen is de zaterdag geschorste Joey Kooij weer beschikbaar. De hele groep is fit en er is geen speler geschorst dus Jeroen en Rob kunnen met de sterkste elf starten.

Onze ploeg kan publiek (senioren, jeugdspelers, vrijwilligers en supporters) goed gebruiken! Dus kom onze jongens aanmoedigen om de broodnodige stap op de ranglijst te maken.

Lees meer over:
    competitie eerste woudenberg