Zaterdag: Lunteren - Woudenberg. Pakt Woudenberg de 1e periodetitel?

10 november 2022 12:00

De ploeg van Jeroen en Rob is zeer voortvarend aan de competitie begonnen. De eerste 6 wedstrijden werden gewonnen. De nummers 2 (Veensche Boys) en 3 (Valleivogels) staan op 4 resp 5 punten achterstand en spelen ook nog eens tegen elkaar aanstaande zaterdag. Om 14.30 uur wordt er afgetrapt, wees erbij!

Aanstaande zaterdag spelen de nummers 1 tot en met 4 tegen elkaar. Doordat Lunteren aan het einde nog net het onderspit dolf tegen Valleivogels hebben deze ploegen stuivertje gewisseld op de ranglijst. Ook de nummer 2, Veensche Boys, morstte afgelopen zaterdag punten door gelijk te spelen tegen VRC zodat Woudenberg met nog 2 wedstrijden te gaan in de 1e periode 4 punten los staat. Bij winst is Woudenberg verzekerd van de 1e periode.

Woudenberg speelt stabiel en heeft 100% van de punten behaald. Toch is Lunteren een sterke ploeg en zal Woudenberg wederom het niveau van de voorgaande weken moeten halen om weer als winnaar van het veld te stappen. Dat weet Jeroen als geen ander en zal de groep weer op scherp moeten zetten om dit opnieuw te realiseren. Met een uitstekend keepende Daan Schenning en een makkelijk scorende voorhoede zullen onze mannen weer alles geven om de 1e periode veilig te stellen. Tot zaterdag in Lunteren!

Ranglijst.jpg

Lees meer over: